Over ons

Wij zetten ons in voor merken en organisaties die er toe doen. Die net als wij vooruit willen in een wereld die in transitie is. Die in deze veranderende wereld van waarde en betekenis willen zijn. Voor deze merken maken wij graag het verschil.

Met de juiste energie, eerlijk en oprecht. Dit geeft de ruimte die nodig is om te experimenteren en te excelleren. Samen creëren en bouwen we waardevolle verbindingen. Ideeën worden concepten, concepten groeien uit tot unieke merkidentiteiten. 

Tymen Cieraad – founder

Tymen kruipt in de huid van doelgroep en opdrachtgever. Hij is erop gericht om projecten samen met jou verder te brengen. Met zijn sociaal intellect en associatievermogen ontwikkelt Tymen de juiste strategie en branding. Hij ontwerpt en creëert. En geeft je merk de passende identiteit.

tymen@burogoedwijs.nl
06 18 51 82 04
LinkedIn

Bob van der Vlist

Bob houdt het project scherp in de gaten, zorgt er met zijn proactieve houding voor dat de doelen gehaald worden. Met zijn ambitieuze karakter verkent hij de purpose van jouw bedrijf en creëert hij de juiste strategie. Hij haalt het onderste uit de kan en geeft jouw merk de juiste lading, zowel inhoudelijk als visueel.

bob@burogoedwijs.nl
06 14 66 81 97
LinkedIn

Hallo stagiaire

Wij bieden een werkplek in de Fabriek van Delfshaven aan een gepassioneerde grafisch ontwerper. Vaak met een gezonde lunch en uitstekende koffie. En voor jou misschien wel het belangrijkste, een plek waar jij jouw talent kan professionaliseren.

Ons proces

We werken vanuit de inhoud. We onderzoeken en luisteren naar wat echt nodig is en maken scherpe keuzes. Met heldere strategieën ontwikkelen wij relevante merken, corporate identities en visuele communicatie.

Strategie

Wat maakt de branding van jouw merk echt uniek, wat is je verhaal, welke positionering kies je en wat beloof je aan je doelgroep? Hoe maak je de meeste impact met je communicatieboodschap? Deze strategische keuzes die we gezamenlijk maken bepalen de richting waar in je merk beweegt.

Branding

Als we richting hebben bepaald komt de branding tot leven. Met het fundament van de merkidentiteit bouwen wij vervolgens de visuele identiteit. In deze fase wordt onder andere het logo, de vormtaal, kleur en tone of voice ontwikkeld.

We laten je echt niet los.

We gaan 100% voor een langdurige samenwerking met onze opdrachtgevers. We zijn voor, tussendoor en na de opdracht persoonlijk met je in contact. We analyseren, reflecteren en reageren tijdens en na het proces en sturen altijd bij waar dat nodig is.